[OSM-fi] Editointiapua

Ari Moisio arimo at iki.fi
Wed Jul 13 07:35:04 BST 2011

Tervehdys

Tarvitsisin vähän jeesiä näkevämmiltä OSM-käyttäjiltä: olen jäljestänyt
tielinjoja ja POIta Jyvässeudulla ja ladannut gpx't Openstreetmapin
palvelimelle. Umpisokkona en kuitenkaan pysty itse muokkaamaan
karttapohjaa eli jos joku olisi niin höveli että silloin tällöin
vilkaisisi mitä jäkiä on jätetty ja lisäisi kohteet kartalle jos ne vielä
puuttuvat sieltä. Aiemmin tähäteki eräs saksalainen kartoittaja mutta
hänkään
ei  ole lisännyt uusia kohteita aikoihin.

Tracet on tehty tunnuksella 'arimo64' ja niissä on   kaikissa avainsana
'blindOSM'.

--
mr. M01510 & guide Loadstone-GPS
hkp://wwwkeys.pgp.net B784D020