[OSM-fi] Editointiapua

Ari Moisio arimo at iki.fi
Wed Jul 20 09:31:48 BST 2011

Tervehdys

Kupletin juoni on siis kerrottu osoitteessa
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/For_the_blind#I_can_see_-_How_can_I_help_.3F_-_Project_blindOSM

Olen nykyään jäljestänyt enemmän POIta kuin teitä, ne kun ovat jos melko
hyvin kartoitetut näillä nurkilla.

--
mr. M01510 & guide Loadstone-GPS
hkp://wwwkeys.pgp.net B784D020