[OSM-fi] OSM-opas suomeksi?

Tomi Toivio tomi at flossmanuals.net
Mon Oct 24 11:29:30 BST 2011

Moi,

Olin viime viikolla Kaliforniassa osallistumassa OpenStreetMap-oppaan
kirjoittamiseen. Itse booksprintistä löytyy tietoja esimerkiksi täältä:
http://www.openstreetmap.org/user/iandees/diary/15152

Valmis englanninkielinen OSM-opas on siis täällä:
http://en.flossmanuals.net/openstreetmap/

Ajattelin nyt kääntää oppaan mahdollisimman nopeasti suomeksi. Pitikin
kysyä, että kiinnostaisiko ketään osallistua tällaiseen wikihenkiseen
kääntämispuuhaan? Pienestäkin pilkunviilaamisesta olisi paljon apua.

Kirjaa siis käännetään suomenkielisessä FLOSS Manualsissa. Sivusto vaatii
kyllä rekisteröitymistä. Voit mennä tälle sivulle, painaa muokkaa-linkkiä ja
rekisteröityä, niin pääset kääntämään opasta:
http://fi.flossmanuals.net/kirjoita/openstreetmap/

--
Best Regards
Tomi Toivio