[Talk-hr] Netko se pravi pametan...

Valent Turkovic valent.turkovic at gmail.com
Sri Pro 2 08:35:46 GMT 2009

On Tue, 01 Dec 2009 20:15:22 +0100, Marjan Vrban wrote:

> korisnik "srpski crv" je čak priznao da je precrtavo sa Googla... a sve
> se poklapa sa Googlom u milimetar (a valjda svi znaju da su im snimke
> malo pomaknute).

Bio sam u kontaktu s OSM ekipom oko ovih pitanja. Samo treba prijaviti i
OSM ekipa će to vrlo brzo maknuti s karte.

Dvosjekli je mac da li upozoriti korisnike koji to rade ili ne. Imao sam
iskustvo na drugu temu gdje sam upozorio covjeka sto radi da nije
legalno, no nisam ga prijavio. Ali kada je dobio prijavu bio je siguran
da sam ga ja prijavio!?!

Tko je god precrtavao s Google-a nece biti sretan sto se brise njegovih
ruku djelo no OSM to sigurno nece tolerirati...

--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt
http://kernelreloaded.blog385.com/