[Talk-hr] samo dvojica rade?

Valent Turkovic valent.turkovic at gmail.com
Pet Pro 4 18:45:32 GMT 2009

On Thu, 03 Dec 2009 10:24:49 +0100, Željko Filipin wrote:

> Ima ljudi koji se strgaju od posla, ali nisu blogerski tip. Mogu iz
> osobnog iskustva sa nedavnog zajedničkog mapiranja reći da sigurno više
> od dvoje hrvata mapira.

Ma svi mi znamo da ne mapira samo dvoje, i sam puno vise mapiram nego sto
pisem o mapiranju. Ali kada tko god pogleda na osm blog morat ce priznati
da ima koristi od blogiranja tko sto radi. I osobno cu se potruditi malo
vise blogirati...

--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt
http://kernelreloaded.blog385.com/