[Talk-hr] Party render

Valent Turkovic valent.turkovic at gmail.com
Sri Pro 16 23:18:30 GMT 2009

On Wed, 16 Dec 2009 22:59:13 +0000, Valent Turkovic wrote:

> cvs

Proslo je par mjeseci od kada sam prosli puta probao kompajlirati pymedia
pa sam napravio gresku u koracima. Ovaj puta sam isao po uputama s osm
wiki stranice i uspio sam kompajlirati. Na Fedori 11 mi nije prolazimo to
od ruke no na Fedori 12 je proslo.

Ovo su bili koraci:

wget http://downloads.sourceforge.net/project/pymedia/pymedia/
pymedia-1.3.7.3/pymedia-1.3.7.3.tar.gz?use_mirror=sunet
tar xvzf pymedia-1.3.7.3.tar.gz
cd pymedia-1.3.7.3
wget http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk/
attachments/20081229/07abf6bb/attachment-0001.diff
patch -p1 < attachment-0001.diff
python setup.py build
su
python setup.py install

Možete li na wiki stranicu mapping partya [1] postaviti gpx logove koje
ste koristili za Party render kako bih isprobao da li Party render radi i
na Fedori pa da osvjezim OSM wiki stranice i za Fedora korisnike.

Naravnmo, imam svojih logova no kako mi je Party render dosta pravio
problema htio bih ovaj puta pokusati ponoviti sto je vama vec uspjelo...

[1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/2009.11.29_-
_prvi_mapping_party#Rezultat

--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt