[Talk-hr] Party render

Matija Nalis mnalis-openstreetmaplist at voyager.hr
Čet Pro 17 20:03:36 GMT 2009

On Wed, Dec 16, 2009 at 11:18:30PM +0000, Valent Turkovic wrote:
> Možete li na wiki stranicu mapping partya [1] postaviti gpx logove koje
> ste koristili za Party render kako bih isprobao da li Party render radi i
> na Fedori pa da osvjezim OSM wiki stranice i za Fedora korisnike.
>
> Naravnmo, imam svojih logova no kako mi je Party render dosta pravio
> problema htio bih ovaj puta pokusati ponoviti sto je vama vec uspjelo...

Totalno su mu ugly te ovisnosti koje rade ispravno samo na prastarim
distribucijama i nisu paketirane... oh well.

Inacew je bas dobar (osim sto mu ne radi nazalost fadeout na samu rendanu
kartu na kraju jer je nestao web servis koji je to davao)

> [1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/2009.11.29_-
> _prvi_mapping_party#Rezultat

Pa gore su:
http://www.openstreetmap.org/traces/tag/Trnava