[Talk-hr] iphone

Valent Turkovic valent.turkovic at gmail.com
Pon Pro 21 11:10:50 GMT 2009

On Mon, 21 Dec 2009 11:43:18 +0100, Željko Filipin wrote:

> Nedavno sam došao u posjed iphone uređaja, pa me zanima ima li tko
> iskustva s mapiranjem s njim? Našao sam nekoliko besplatnih aplikacija
> koje mi se čine da bi mogle snimati gps log, samo me zanima ima li tko
> preporuku?

Svakako instaliraj MapZen POI Collector koji je od CloudMade ekipe. Za
snimanje gpx loga sam kupio jednu aplikaciju jer nisam našao niti jednu
free. Ako nađeš i meni bi dobro došao savjet da mogu drugima preporučiti.

--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt
http://kernelreloaded.blog385.com/