[Talk-hr] iphone

Valent Turkovic valent.turkovic at gmail.com
Uto Pro 22 01:56:44 GMT 2009

On Mon, 21 Dec 2009 23:36:15 +0100, Željko Filipin wrote:

> Koju?

MotionX sam kupio, napravio sam par logova no nisam ih jos proucio
detaljno da vidim da li su ok za OSM. Pa bih ti ipak prije kupovine
savjetovao da pogledas ovu stranicu pa sam odlucis za koja aplikacija bi
ti bila najbolja:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Iphone#Tracking

> mogu drugima preporučiti.
>
> Svakako.
>
> Ima li aplikacija koja će mi pokazati gdje se nalazim, ali da koristi
> openstreetmap, a ne google maps? Našao sam samo iloe openstreetmap
> editor.
Kupi OffMaps, odlicna je aplikacija i nju ti preporucam bez rezervacije.

--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt
http://kernelreloaded.blog385.com/