[Talk-hr] OSM vs THE World ;)

Marko Dimjasevic marko at dimjasevic.net
Uto Pro 22 09:09:54 GMT 2009

Hoj!

Dao si popriličan popis karata i tu nemam ništa za dodati, no samo bih te htio uputiti na pogrešku koju činiš što se tiče terminologije budući da planiraš napisati blog.

On Utorak, 22. Prosinac 2009. 02:13:02 Valent Turkovic wrote:
> Za koje sve free i komercijalne servise znate koji prikazuju kartu
> hrvatske? Zanima me usporedba OSM-a o ostalih komercijalnih i free
> servisa. Htio bih napisati jedan clanak pa svakako bih prikazao i
> usporedbu OSMa i drugih servisa.

Znamo da na engleskom riječ free zna biti zbunjujuća u domeni softvera i podataka. Ti si ovdje vjerojatno mislio komercijalno vs. besplatno. To nisu riječi suprotnog značenja, već označavaju dvije sasvim različite stvari. Kratko objašnjenje za domenu softvera, a koje se da primijeniti i na podatke, imaš na:

http://www.fsf.org/licensing/essays/words-to-avoid.html#Commercial

Drugim riječima, OSM, koji je besplatno dostupan, zahvaljujući svojoj licenci CC-BY-SA se može koristiti i za komercijalne svrhe dok god se napomene da je OSM izvor, baš kao što se objašnjava na Wikipediji:

http://en.wikipedia.org/wiki/Creative_Commons_licenses#Combinations

--
Poz,
Dim