[Talk-hr] gt-200

Željko Filipin zeljko.filipin at wa-research.ch
Uto Stu 3 00:58:58 GMT 2009

Probao sam instalirati nekoliko aplikacija i svaki put dobijem grešku:

The installer has encountered an unexpected error
(java.lang.NullPointerException).

Kopao sam malo po internetu, čini se da moj mobilel ima nekih problema. Za
sad odustajem, ako netko zna kako to riješiti, vrlo rado prihvaćam savjete.
:)

Može li mi netko preporučiti desktop aplikaciju (Mac, Windows) koja mi može
pokazati točnu lokaciju koristeći podatke s gps-a, po mogućnosti koristeći
openstreetmap mapu? Uspio sam to dobiti u Google Earth, ali samo na
Windowsima i samo koristeći Google Maps, iz nekog razloga ne vuče podatke s
gps-a dok sam na Macu. Uspio sam pokupit podatke sa gps-a na Macu koristeći
https://launchpad.net/igotu2gpx.

Željko