[Talk-hr] mapzen

Valent Turkovic valent.turkovic at gmail.com
Uto Stu 3 13:36:29 GMT 2009

On Tue, 03 Nov 2009 11:19:46 +0100, nixa wrote:
> http://mapzen.cloudmade.com/#

Shiny and new, I got to have it :)

> ima netko account pa da je vidio kako to izgleda?

Prijavio sam se pa kada me odobre javim se.

> gledam bas onu slikicu da ce se moci odrediti odakle se kuda moze
> skrenuti (zadnja na stranici). kako se to uopce moze napraviti u JOSM?

Ima, zove se "turn restrictions". Koliko vidim po Zg turn restrictions ne
koriste. Stavio sam na par raskrizja u Osijeku pa mozes pogledati kako to
radi. U biti se radi preko relacija.
Detalji na:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Relation:restriction

Iako bi u to trebalo raditi na openroutingservice.org ipak ne radi :(
Npr. u ovom raskrizju je zabrana skretanja u lijevo kada se ide
vukovarskom u smjeru istoka:
http://tinyurl.com/yaqjcd3

Zna li tko za neki online routing servis na kojem rade kako treba zabrane
skretanja?

--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt
http://kernelreloaded.blog385.com/