[Talk-hr] Kako koristiti OSM mapu na GPS-u

Ivan Putnik iputnik at msn.com
Čet Stu 5 16:11:16 GMT 2009

Pozdrav,

Evo link Foruma na kojem sam to pronašao:
http://forum.ppcwarez.org/viewtopic.php?f=256&p=469852

a evo ovdje direktni link karte:

http://rapidshare.com/files/271505594/Makedonie83_OSM_2009.02_090403.rar

Pa što se tiče engleskog nisam bas za pisanje tekstova hehe, a za informacije samo javi što trebaš...

Hvala!