[Talk-hr] Koliko treba da se izmjene pojave na OSM?

Željko Filipin zeljko.filipin at wa-research.ch
Pet Stu 6 08:54:07 GMT 2009

2009/11/5 nixa <nikola.kapraljevic at gmail.com>
> sto ti ovo znaci? pa zumiras si u JOSM koliko hoces i crtas, nebitno je
> koliko ti je zumirana karta kad crtas dok god pratis GPS log.

Morao sam pogledati što je JOSM. Imaj na umu da sam novi. :)

Nisam radio s JOSM nego sam na openstreetmap.org kliknuo Edit.

> cisto kao tip, nemoj crtat bas da zumas dokle god ide, jer onda kad
> pratis GPS log dobijes prekrivudavu cestu.

Sela oko Daruvara sam radio na najvećem povećanju, ceste su tamo krivudave,
ako ih vučem ravno neće biti točno. Zavoje mi se čini da je bolje crtati s
najvećim povećanjem jer su onda najtočnije nacrtani. Sigurno je autoput
bolje crtati s manjim zumom jer je uglavnom ravan.

Bjelovar-Daruvar sam crtao s najmanjim zumom, i sigrurno je loše ispao jer
niti jedan zavoj nisam mogao s tim zumom dobro nacrtati. (Ali kao što sam
već rekao bilo je stvarno kasno i mislim to ovih dana popraviti.)

> po meni je najoptmalnije kad
> ti pise da je 1 : 100m

Probat ću.

Željko