[Talk-hr] banka POI

Marjan Vrban mvrban at gmail.com
Sub Stu 7 12:57:20 GMT 2009

On Sat, 07 Nov 2009 12:45:38 +0100, nixa wrote:

> Ja se slazem s ovim, no problem je onda s bankama za koje ne postoji
> kratice :) A da od bankomata radimo neke relacije? Jel to izvedivo? Da
> su svi bankomati od PBZ-a grupirani u neku PBZ relaciju pa da imaju
> zajednicki operator?
>
> Ovdje se nalazi popis svih banaka u HR.
>
> http://www.hnb.hr/supervizija/liste/hlista_banaka.htm

Ja se definitivno ne slažem s kraticama, za oznaku operator=xxxx moralo bi
se navesti puno ime, jer to može služiti npr. u nekoj aplikaciji, izlistaj
sve podružnice, poslovnice i bankomate Privredne banke Zagreb. A za
name=xxxx IMHO bi mogli ići i skraćeno, a možda dodati podružnica br. A
poželjno je i ukucati radno vrijeme i recimo telefon

I naravno stavit sve to (poslovnice, bankomate itd.) u relaciju Privredna
banka Zagreb, a recimo i radi lakših izmjena kompletne banke tj. operatora.

Isto tako može i za benzinske ; primjer 2:

Primjer 1:
http://www.openstreetmap.org/browse/node/528993664

Točka: Privredna banka Zagreb (528993664)

< 528993663 | 528993665 >
Uređeno: 	Ned Lis 11 18:39:18 GMT 2009
Uredio: 	mvrban
Verzija: 	1
U changesetu: 	2817831
Komentar: 	Osijek traffic lights + zebra
Oznake:
amenity = bank
atm = yes
name = Privredna banka Zagreb
opening_hours = Mo-Fr 08:00-19:00
operator = Privredna banka Zagreb d.d.
Koordinate:
45,556112, 18,6829581

Primjer 2:
http://www.openstreetmap.org/browse/node/332069186
Točka: OMV (332069186)

< 332069185 | 332069187 >
Uređeno: 	Pet Lis 16 19:54:53 GMT 2009
Uredio: 	mvrban
Verzija: 	4
U changesetu: 	2867761
Komentar: 	Osijek - Trgovine i benze, adrese i radno vrijeme
Oznake:
addr:city = Osijek
addr:country = HR
addr:housenumber = bb
addr:postcode = 31000
addr:street = Svetog Leopolda Bogdana Mandića
amenity = fuel
name = OMV
opening_hours = 24/7
operator = OMV