[Talk-hr] najbolji gps?

hbogner hbogner at gmail.com
Sri Stu 11 10:18:58 GMT 2009

Valent Turkovic wrote:

> Steta :( Ali bio bi dobar za precizno dodavanje POI-a ili nekome za
> popunjavanje GIS baze s njima zanimljivim POI tockama.

Prije si dao link na cijelu gpsmap60 seriju, zaboravi sve osim 60csx,
jedino njega gledaj.

I je dobar za precizno dobivanje POI-a. Ograničenje od 10000 točaka se
odnosi na aktivni log, on se može snimiti na uređaj/karticu, ali sa
aproksimiran sa 500 točaka na kojih ga on ispegla, te tako da možeš
presnimiti trenutni aktivni log sa novim logom. Broj logova koje možeš
snimiti je 20.

Koliko brzo ćeš napuniti log ovisi o tebi. Postoje 3 načina registracije
loga, vrijeme,udaljenost, te automatski.
Za vrijeme je najmanji interval 1 sekunda, tako da da log ispuniš za oko
3 sata.
Za udaljenost je najmanji interval 10m tako da log ispuniš nakon
prijeđenih cca 100-200 kilometara, zašto nije točno 100, zato jer ne
uspije snimiti točku loga svakih 10 metara nego 10-20 metara, što ovisi
o brzini kretanja i još nekim faktorima.
Za automatsko logiranje najmanji interval je "najčešće" znači sam
izračunava kad će snimiti točku loga, na ravnim dionicama ne smima često
jer ne treba, .... Koristeći ovaj način u jedan dan i 300-tinjak km
uspio sam napuniti 8% loga.

Brpj točaka koje možeš snimiti je 1000, valjda ti je to dosta POI-a za
jedan dan :D

I na njega možeš montirati eksternu antenu.
Preciznost koju mi on javlja na otvorenom je oko 3 metra a spusti se na
2 kad uhvati egnos, a u gustoj šumi mi e javljao oko 5-8 metara, ovisi i
o konfiguraciji terena. Kolega i ja smo ga testirali na nekim nama
poznatim točkama i iako je u laganoj šumi(parku) preciznost bila 3 metra
doveo nas je do točke na pola metra, tasko da mu ja dosta vjerujem.