[Talk-hr] Koliko treba da se izmjene pojave na OSM?

nixa nikola.kapraljevic at gmail.com
Pet Stu 13 09:33:22 GMT 2009

Darko Boto wrote:
> Nisi se bas potrudio elaborirati...

Necu uletiti u flame no i dalje tvrdim da je to lose. Ne mozes
selektirati uopce vise tocaka i postaviti tag koliko ja vidim.

Lijevim klikom misa radis pomicanje mape, selektiranja i crtanja, i n
puta moram stiskati escape da ubijem liniju koju mi je poceo crtati. Ne
radi mi zumiranje misem kao sto mi radi u JOSM-u (to je mozda i do x-a
da kenjaju s touchpadom). Za pola POI-a crta saom zelenu tocku. Uglavnom
meni je smece. Ne mozes ni split ceste napraviti ili ja ne znam, a ni
join. Pokazuje mi sve gps trackove iako bi ja htio recimo da pokazuje
samo moj pa da znam sto crtam i "provjeravam" po svom logu.

Ako trebam nesto brzinski napraviti napravit cu to u polatchom, no ako
raditi malo vise s logom onda koristim JOSM.