[Talk-hr] Koliko treba da se izmjene pojave na OSM?

Matija Nalis mnalis-openstreetmaplist at voyager.hr
Pet Stu 13 20:08:06 GMT 2009

On Thu, Nov 12, 2009 at 10:08:38AM +0100, Darko Boto wrote:

> Sorry, ali potlatch je uvjerljivo najbolji GIS web editor IKAD. Niti
> jedno vlasnicko ili slobodno rjesenje nije mu do koljena.

To je svakako moguce, ne znam niti jedan GIS *WEB* editor koji mu je do
koljena (ne znam vjerojatno niti jedan drugi GIS WEB editor da budemo
precizniji :). Medjutim, uzmi u obzir da su web editori (barem oni koje sam
ja sreo) dosta losiji od onih nativnih. Od onih ocitih problema (well, moras
biti ONLINE da bi editirao), onih nuznih u sadasnjoj tehnologiji (stvar se
vrti REMOTE, dakle da bi radio nesto sa lokalnim podacima moras ih poslati
tamo, sto mozda ne zelis ili ti je samo gnjavaza i sporost), pa do onih s
kojima se ljudi pomire (it's *sluggish* u usporedbi sa lokalnim programima).

Uz to, trenutni Potlatch ima (dosta?) manje featurea od JOSMa.

Ovi specificni flash-bazirani GIS editori (kojih jos ima osim Potlatcha?)
imaju *meni* jos jednu manu. Naime, mahom ne rade uopce. To zna biti dosta
veliki problem ponekad :-)

Potlatch mi je radio jednom davno sa swfdecom, no prestao je pred dosta
mjeseci. Nije radio niti sa gnashom zadnji put kada sam probao pred koji
mjesec.

[tu negdje percipiram komentare u stilu "pa-zakaj-ne-koristis-adobe-flash?"]

Nekad to ljudi niti ne mogu (nepodrzane arhitekture), a nekad niti ne zele:
(koja je poanta ulaganja hrpe truda da bi koristio otvoreni i slobodni OS,
ako ces onda na njemu vrtiti closed-source zatvorene vlasnicke aplikacije
kao sto je to Adobe Flash? Mogao si onda puno jednostavnije vrtiti sve
zatvoreno od pocetka, bar bi bar imao manje problema jer si "mainstream")

P.S. ako nekom Potlatch radi na Debian GNU/Linuxu Lenny (ili sl.) sa nekom
otvorenom reimplementacijom (vjerojatno reverseengineeranom) flasha, neka
javi sto i kako trosi; ima zainteresiranih ne samo u hr...