[Talk-hr] Mozda ce trebati UNDO

Matija Nalis mnalis-openstreetmaplist at voyager.hr
Sri Stu 18 03:59:41 GMT 2009

On Wed, Nov 18, 2009 at 01:03:27AM +0100, Darko Boto wrote:
> Primjetio sam dosta deformacija na zgradama u Novom Zagrebu pa sam
> kontaktirao urednika (breakpoint)  koji je (po history-ju) zadnji
> radio promjene. Elem... prenosim vam dio prepiske:

Uh...

> Radim vec duze sa tim filterom, to mi je sad prvi put da vidim tako nesto.
> Izbacio sam preko 30000 suvisnih noda iz mappe i slaksao sam je tako.
> Ako je to previse stete napravilo trebalo bi moju promjenu vratit unazad.
> Nisam to jos dosad nikad radio, kako to ide?
> Nisam sad u hrvatskoj, vracam se tek za tjedan dana. Nemam mogucnosti
> sad na tom raditi ali pokusat cu to onda odmah popravit.

Znamo li o kakvom se filteru radi, da li je dirao samo zgrade (closed ways)
ili i ceste itd?

> E sad... netko se nedavno ponudio da ukoliko dodje do situacije da ce
> trebati vratiti promjenu ne pokusavamo to napraviti sami nego
> konzultiramo njega (mnalis?).

ja sam se bio ponudio, da.

> Uglavnom evo primjera gdje su zgrade strgane:
> http://www.openstreetmap.org/?lat=45.7718928158283&lon=15.9987625479698&zoom=18
> Primjera ima dosta i cini mi se brdo posla to popravljati.

to je sve na changesetu 3090664 (koji je ogroman i sam za sebe, 7130 nodeova
i 1633 wayova preko cijelog grada) ili nedajboze toga ima jos (posto "vec duze
radi sa tim filterom") ?

> Sto cemo, kako cemo?

Problematicno je najvise sto je proslo tjedan dana odonda.

Za obrisane nodove je manji problem, oni ce se rekreirati i to je to, ali
ako su dirani wayovi, to je problem. Revert scripta bi trebala biti dovoljno
pametna (ali samo umjereno detaljno sam pregledavao kod! a moze biti i
bugova) da odluci ne dirati takve wayove koji su mijenjani naknadno, tako da
se oni mogu kasnije rucno pregledati i popravljati.

No cak i da reverta i njih (sto kao sto rekoh definitivno ne bi trebala!),
to je vjerojatno znacajno manje stete nego kaj je taj changeset napravio, pa
sam za to da ga idemo vratiti cim prije (sto duze cekamo naime je veca
vjerojatnost da ce netko dirati te wayove)

Alternativno, mogao bi netko proci rucno kroz svih tih 1633 wayova i reci
koje od njih treba revertati, pa da se reverta samo njih jednog po jednog, a
ostale ostavi kakvi jesu. Ali to mi izgleda kao *hrpetina posla* (a i
ostavila bi hrpu dangling nodeova koji bi bili undeletani a ne bi pripadali
ni jednom wayu za te wayove koji ne bi bili revertani)

Predlazem stoga revert cijelog problematicnog changeseta 3090664 (tj. svih
onih nodeova/wayova koji nisu dirani nakon istog).

Ima li netko nesto protiv da to revertam ?
Neka kaze sad ili suti zauvijek :)