[Talk-hr] Crtanje preko yahoo podloge

Matija Nalis mnalis-openstreetmaplist at voyager.hr
Sri Stu 18 04:13:12 GMT 2009

On Tue, Nov 17, 2009 at 07:56:14PM +0100, Habijan Joža wrote:
> Več duži period primječujem da pojedinci crtaju preko inače izvrsne
> Yahoo podloge ali koja u ovom mom području nije aktualna.
> Primjer možete vidjeti ovdje:
> -http://www.openstreetmap.org/browse/way/43141326

pretpostaviti cu za potrebe rasprave da tamo nema takve ceste ili da je
neki drugi problem s istom ? :)

> Ovaj XBear to radi več duže a ja ne mogu to poprvljat koliko on za...be :-),

U slucaju da je zaista to problem sto crta po zastarjeloj zracnoj snimci
(ali vidi nize), onda kontaktiras te i takve pojedince (preko npr.
http://www.openstreetmap.org/message/new/XBear ) i objasnis im (na lijep
nacin, ne rade to namjerno da tebi napakoste :) da yahoo mapa nije dobra
na tom podrucju i da je bolje je da ne crta preko nje tamo.

*Ako* je problem u neaktualnoj Yahoo Aerial Map, naravno.

> njegovi traceovi:
> -http://www.openstreetmap.org/user/XBear/traces
> Kako to rješiti.

Hm, ne kuzim, ako crta po tim GPS traceovima, onda je valjda prosao tamo
(inace otkud traceovi), a ne crta po yahoo karti ? Ili nisam skuzio ?