[Talk-hr] Tagiranje gradova (i cudna renderanja istih) ?

Valent Turkovic valent.turkovic at gmail.com
Uto Lis 6 18:07:21 BST 2009

On Tue, 06 Oct 2009 15:57:31 +0200, Matija Nalis wrote:

> I kad smo vec kod toga, zanima me kakva nam je opcenito praksa u HR kod
> mapiranja gradova, imamo li neki dogovor ?
>
> Gledam recimo:
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:place

U prijasnjim threadovima smo dogovorili da place=city tag imaju samo
mjesta sa statusom grada i više od 100,000 stanovnika, dok place=town za
mjesta sa statusom grada i 10-100 k stanovnika.

Village za mjesta koja nemaju status grada.

Koja mjesta imaju status grada a koja je se mozete pogledati na
wikipediji, npr:
http://hr.wikipedia.org/wiki/Bjelovarsko-bilogorska_%C5%BEupanija

Jesam li sto zaboravio?

--