[Talk-hr] Hrpe gresaka!

Marjan Vrban mvrban at gmail.com
Uto Lis 6 20:46:45 BST 2009

On Tue, 6 Oct 2009 16:47:13 +0000 (UTC), Valent Turkovic wrote:

> Ni meni nije jasno sto znaci greska "floating island" i kako ih
> popraviti. Zna li tko? Ili slobodno ignorirati?

Koristio sam taj alat i prije, i provjerio ono što sam radio, bilo je Ok.
Čini mi se da je neki "bug" ili nešto jer je nemoguće da mi putevi nisu
spojeni s ostatkom karte.

Ignorirajte floating islands ili mejlajte autora alata...

floating islad - bi bilo kada vam cesta nije spojena s mrežom cesta...