[Talk-hr] Korisnicke stranice i korisnici iz HR

Matija Nalis mnalis-openstreetmaplist at voyager.hr
Čet Lis 8 00:50:47 BST 2009

evo samo info da sam malo upotpunio info o Korisnickim stranicama na:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Croatia#Korisni.C4.8Dke_stranice

Ima svacega:

- od korisnih pojasnjanja za one koji jos nisu, kao i za one koji
  vec jesu stavljali kategorije (npr. stavljajte
  [[Category:Users in Croatia|VasUsername]] umjesto samo
  [[Category:Users in Croatia]] radi abecednog slaganja!)

- preko do nekih novih stvari (slozio sam specificiranje Hrvatskog jezika
  tako da sada rade stvari tipa {{Babel|hr|en-2}})

- pa sve do trenutno dosta aktualne price oko promjene licence u OSMu
  (stavite tag {{FoundationAllLicensingRights}} ili {{PD-user}}), da se ne
  bi dogodilo da budete odsutni ili vam ne radi mail dobro pa da moraju
  obrisati sve sto ste radili na karti !)

To je sve skupa minuta posla za staviti na svoje korisnicke stranice, pa
ajmo svi uloziti minutu u to !

P.S. Ima i wiki tag za one koji se ne zele baviti wikijem :-)