[Talk-hr] Molba

Matija Nalis mnalis-openstreetmaplist at voyager.hr
Sub Lis 10 23:03:35 BST 2009

On Sat, Oct 10, 2009 at 01:13:07PM -0700, Sinisa Susak wrote:
> Molim vas da mi pomognete, kako bih mogao prenjeti trekove s Garminova uređaja E-trex Vista HCx (MapSource) na OpenStreetMap.

Nazalost ne posjedujem, no evo sto kaze OSM Wiki
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Garmin/eTrex_Vista_HCx

Dakle ovisi, ako si napravio "Save to SD Card", onda mozes te trackove
prekopirati koristeci citac SD kartice (ili prebacivsi uredjaj u "USB Mass
Storage mode") kao standardne .GPX fileove.

A ako si koristio obicni "save" feature u internu memoriju, onda to navodno
mozda mozes povuci koristeci gpsbabel (link na stranicama)

(samo citam sa stranica, nisam niti vidio uredjaj :-)