[Talk-hr] Korisnicke stranice i korisnici iz HR

Marjan Vrban mvrban at gmail.com
Ned Lis 11 01:11:48 BST 2009

> To je zato jer si prvi korisnik iz Sinja pa ga jos nije bilo...
> Naime sav sadrzaj na Wikiju netko mora napraviti, na pocetku bijase
> nistavilo i tako to :)
>
> Vidim da je dodao Mvrban dodao Sinj, pa bi sada trebalo biti ok.
> Hvala mu za sav trud oko wikia, mislim da se najvise potrudio od svih nas !
>
> BTW ako ne znate sto dodati ili vidite nesto krivo a ne znate to sami
> popraviti, slobodno se pozalite na listi pa ce netko vec uletiti i srediti
> ili objasniti

I ja mislim da sam naviše poradio na wiki-ju, a upravo zbog novih
korisnika, jel rako nema novih korisnika - gdje smo ... nećemo valjda nas
10-ako izmapirat cijelu RH.

e sad gdje smo ono stali kog klasifikacije cesta... bit ce nigdje :-)

Dajte ljudi da se to već jednom riješi za svagda...

Pozivam i druge za rad na wiki-ju, prijevodi s eng ko zna, hoće (btw. nisam
ni ja znao, ali se malo potrudilo i naučilo...)

Trenutno bi trebalo završiti prijevod "Značajki karte" :-)
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Hr:Map_Features (ovo mogu i ja)

Pa vi uzmite nešto drugo....