[Talk-hr] Molba

hbogner hbogner at gmail.com
Ned Lis 11 21:40:51 BST 2009

Sinisa Susak wrote:
> Molim vas da mi pomognete, kako bih mogao prenjeti trekove s Garminova uređaja E-trex Vista HCx (MapSource) na OpenStreetMap.
>

> Siniša

MapSource može napraviti export u .gpx.
Ako si prekio njega skidao podatke sa uređaja a pretpostavljam da jesi
onda si ih najvjerojatnije snimio u garmin formatu .gbd koji lako
orvoriš sa MapSource-om i samo snimis kao .gpx
Ako imaš više .gdb onda je to lako napraviti putem gpsbabel programa.
Ako ti je gpsbabel kompliciran ima rješenje za to GDB2GPX konverter:
http://free-data.com/gps/converters/#GDB2GPX
Netko je napravio konverter koristeci gpsbabel, a koristis ga na
sljedeci nacin:
stavi sve gdb u isti direktorij sa tom aplikacijom,
pokreni command promt u tom dirtektoriju
upisi ovo: GDB2GPX.exe *.gdb
i na taj nacin ces dobiti .gpx od svih .gdb koje si tamo stavio