[Talk-hr] asphalt ili paved?

Matija Nalis mnalis-openstreetmaplist at voyager.hr
Uto Lis 13 22:29:46 BST 2009

On Tue, Oct 13, 2009 at 08:03:11PM +0000, Valent Turkovic wrote:

> Ok, eto jos jedan tag za koji cemo se svi sloziti kako ga koristiti,
> dakle ima tko prijedlog kako oznaciti pravilno cestu?
>
> surface=asphalt je onda za 95% cesta koje su primary, secundary ili
> tertiray oznaka s kojom se ne moze promasiti ili?

Mislim da nista ne treba mapirati "napamet". Ako *znas* iz osobnog iskustva
da je cesta asfaltna, onda dodaj surface=asphalt, nek se nadje informacija.
No ako ne znas iz osobnog iskustva, nemoj. Mozda je surface=concrete (kao
npr. stara samoborska kod Zg, bar kad sam zadnji put isao po njoj sto vec
ima nesto vremena) ili nesto trece.

Ako znas samo okvirno da bas ono nije zamljana cesta :) onda stavi ili
surface=paved (ako znas bas toliko) ili mozda jos bolje nemoj uopce
stavljati surface.

Samo nemojte nikako nagadjati statisticki "pa ogromna vecina ih je
surface=asphalt ili surface=paved pa je valjda i ova". Ta nije poanta
tagiranja skupit sto vise tagova, nego detaljnije specificirati samo ono za
sto ste SIGURNI (a ne sto pretpostavljate sa velikom sigurnoscu) da je tako.
Ukoliko niste sigurni, puno bolje je netagirati (100 cesta bez surface= taga
je i dalje puno bolje nego 3 ceste sa KRIVIM surface tagom).