[Talk-hr] Kako koristiti OSM mapu na GPS-u

nixa nikola.kapraljevic at gmail.com
Pet Lis 30 18:52:09 GMT 2009

Najbolje da pogledas da li taj tvoj uredjaj moze snimati log ili route-u
ili tako nesto.

Nakon toga potrazi taj dokument na memorijskoj kartici preko racunala i
ukoliko je u formatu .gpx samo ga uploadas na www.openstreetmap.org, u
suprotnom se javi s formatom koji ti baca uredjaj pa cemo vidjeti kako
dalje :)

sretno mapiranje! :)