[Talk-hr] Kako koristiti OSM mapu na GPS-u

Marjan Vrban mvrban at gmail.com
Pet Lis 30 19:11:08 GMT 2009

On Fri, 30 Oct 2009 16:03:35 +0000, Ivan Putnik wrote:

> Pozdrav,
> Kupio sam navigaciju "Pestigio GeoVision 430" pošto sam u blizini Slavonskog Broda, planiram poceti malo raditi na mapiranju Slavonskog Broda na OpenStreetMap jer vidim da je jako loše mapiran... Zanima me kako mogu koristiti tu OpenStreetMap-u na navedenoj GPS navigaciji i dali je to uopce moguce?
>
> Hvala!
Koliko vidim to je IGO derivat, pa shodno tomu .....

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Hr:Beginners_Guide_1.1.1

GPS

Ovo je najčešći način prikupljenja podataka.

VAŽNO: Budite sigurni da vaš GPS uređaj ili aplikacija ima ISKLJUČENU
opciju 'Snap to road' ili 'Lock on road' , u protivnom će te snimati
direktnu kopiju karte koja je ugrađena u vaš uređaj, a to je kršenje
Copyright-a

    * GARMIN uređaji - Postavke -> Karta -> Prikaži lokaciju -> Kod GPS
lokacije
    * IGO 8 i derivati - Postavke -> Navigacija -> Drži smjer na cesti

i OBVEZNO podesiti raspon bilježenja pozicije (najbolje za auto je na 1
sec).

Najvjerojatnije će GPS trasa biti zabilježena na u mapi igo8(ili već ime
derivata)/save/tracks (neznam za PNA jel u memoriji ili na SD kartici) i u
*.trk formatu koji treba konvertirati u GPX format. To se radi pomoću
programa GPS Babel (http://www.gpsbabel.org/).

A ako hoćeš prikaz OSM-karte za PNA baš i nema nekog izbora;btw. uređaj ti
mora biti "otključan" da možeš pristupiti Windows CE.

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Making_Tracks_with_Homebrew-ware#PNAs
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Map_displays
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WinPDA (ovo je više za PDA, ali možda če
raditi i sa Windows CE)