[Talk-hr] Diskutabilna mapiranja

Marko Dimjasevic marko at dimjasevic.net
Pon Ruj 14 09:20:11 BST 2009

Hoj!

Potaknut Matijinim odgovorom o autorskim pravima, predlažem da u ovoj temi raspravimo o mapiranjima za koja nismo sigurni krše li čija autorska prava ili pak koja druga zakonom zaštićena prava.

Imam par pitanja:

1. ne znam kako su priklupljeni podaci o postojećim željeznicama u RH, no zanima me smijem li ja sjesti na vlak, uključit GPS i taj trace koristiti za OSM? Ovdje naime ja plaćam putničku kartu, no prevozi me HŽ koji je uložio u željeznicu, vlakove i djelatnike koji obavljaju taj prijevoz. Recimo da prethodno nemam eksplicitnu dozvolu HŽ-a za takvo mapiranje.

2. vozim se busom gdje sam također platio kartu. Situacija je praktički ista kao u prethodnom slučaju. Smijem li u ovom slučaju mapirati za OSM?

Pozdrav,
Dim
http://identi.ca/mdim