[Talk-hr] Prijedlog za razvrstavanje cesta u Hr na OSM-u (preglednije)

Marjan Vrban mvrban at gmail.com
Pon Ruj 14 12:47:39 BST 2009

Kao što sam i ja postao prije par dana, ali nema nikakvog odgovora. Stvarno
bi bilo vrijeme da to označimo.

Moj prijedlog bi bio ovakav pa molim članove da glasaju:

1. primary - sve jednoznamenkaste i dvoznamenkaste ceste (D1-D70)
2. secondary - sve ostale državne ceste (D100-D534)
3. tertiary - sve županijske ceste
4. residential ili unclassified - sve lokalne ceste,

E sad imamo i iznimke što se tiče većih gradova kao:
Zagreb, Split, Rijeka, Osijek itd. tu bi trebalo one glavne prometnice
(koje povezuju - prolaze kroz cijeli grad, kroz koje idemo ako želimo
najbržim putem proći kroz grad) po meni označiti kao secondary:

Primjeri:
1. Ž1035 - Čvor Jankomir (D1) – Ljubljanska avenija – Slavonska avenija –
čvor Ivanja Reka (D3)
2. Ž1040 - Čvor Lučko (D1) – Jadranska avenija – Avenija Dubrovnik (Ž1033)
3. Ž4068 - D34 – Josipovac – Višnjevac – Osijek – Nemetin – D213
4. Ž4085 - D7 – Čepin – Livana – Osijek (Ž4068)
5. Ž6140 - Split: Ž6141 – Domovinskog rata – D8

Za samo tagiranje cesta predlažem da se označavaju samo brojem i imenom
(ako ga ima, ime ulice, mosta ili sl.), tagom npr. ref=57,ref=1023,ref=3127
i name=ulica OSM-a :-), jer ako budemo označavali D2, Ž1023 neki od
programa za routing neće poznati naše Ž, a i na samim prometnim zankovima,
oznake ceste su samo brojevi, bez onog Dxx (bijela slova na plavom
kvadratu).

Evo i prijedloga na http://tinyurl.com/qd5g4n ili za izmjene
http://tinyurl.com/ofmjcr