[Talk-hr] Dupla imena ulica?

Marjan Vrban mvrban at gmail.com
Pon Ruj 14 13:52:14 BST 2009

On Mon, 14 Sep 2009 12:25:16 +0000 (UTC), Valent Turkovic wrote:

> Da li je itko radio dupliranje imena ulica? Čak neke ulice imaju table s
> različitim imenima. Obično se radi o punom, dugom nazivu ulice, i
> skraćenom, neslužbenom, ali i češće korištenom imenu ulice.
>
> Primjer:
> puno ime: Ivana Gundulića
> skraćeno: Gundulićeva
>
> puno ime: Adama Reisnera
> skraćeno: Reisnerova
>
> Skidam kapu Mireo ekipi jer njihova gps karta prihvaća sve moguće
> kombinacije imena ulica (dugo i kratno). Pretraživanje adrese čak
> [...]

Mislim da je to stvar algoritma softwarea za traženje ulice, koji traži
najbližu kombinaciju otipkanome. A na routing i sl. softverima koji su iole
inteligentni ukucavanjem već 4 prva slova ulice daje traženu (i slaže ih po
prioritetima, ako ima sličnih naziva). I to bez obzira jel se ulica zvala
Ivana Gundulića ili Gundulića Ivana ili Gundulićeva.

Mislim da to nema potrebe, jedino je možda dobro upisivati imena mjesta ili
ulica na drugim jezicima npr. name=Kopačevo alt_name=Kopács (na mađarskom),
kako i piše na onim tablama na ulazu u mjesto.