[Talk-hr] Prijedlog za razvrstavanje cesta u Hr na OSM-u (preglednije)

Marjan Vrban mvrban at gmail.com
Uto Ruj 15 19:50:09 BST 2009

On Tue, 15 Sep 2009 10:35:23 +0000 (UTC), Valent Turkovic wrote:

> Mislim da bi se mogli držati ovoga:
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tagging_samples/out_of_town
>
> Također sam editirao hr wiki stranice s tagovima {{Tag|highway|tertiary}}
> tako da sada odmah vode na stranice s tagovima:
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/
> Croatian_roads_tagging#Outside_of_cities

Ovi podaci Croatian_roads_tagging datiraju iz 2006! dosta toga je na OSM-u
izmjenjeno otada. (kojekakvi izmišljeni i smješni tagovi (npr.
highway=street_avenue, highway=street_main, Županijska cesta ->
highway=primary (LOL), Manje lokalna cesta -> highway=tertiary (još bolje
:-)), itd... i nekakav propietary rendering sa osmarenderom koji nitko ne
koristi.

btw. na početku te wiki stranice (WARNING This article is currently in
development, please don't use it as a reference for tagging yet!)

Zašto izmišljati toplu vodu, kada je već sve izmišljeno?

Po meni se treba držati standarda koji vrijedi za cijelu Evropu, i ostatak
svijeta (a mi jedino trebamo prilagoditi klasifikaciju). Pogledati više na:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Hr:Map_Features (koji sam preveo,
ostatak je na čekanju)
ili na eng: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Map_Features

Ja mislim da je onaj moj prijedlog najusklađeniji s općeprivaćenim načinom
tagiranja na OSM-u:

1. primary - sve jednoznamenkaste i dvoznamenkaste ceste (D1-70

2. secondary - sve ostale državne ceste (D100-D534)

3. tertiary - sve županijske ceste i sve lokalne ceste
4. residential - ulice u naseljima