[Talk-hr] Ima li tu koga s geodetskog fakulteta?

Valent Turkovic valent.turkovic at gmail.com
Čet Ruj 24 11:41:27 BST 2009

On Wed, 16 Sep 2009 20:11:24 +0200, hbogner wrote:

> Ima

Pitao sam zato sto sam poslao email prof.dr. sc. M. Lapaineu. Pitao sam
ga da li hrvatski kartografi znaju za OSM projekt te gdje i na koji nacin
bi se mogao OSM predstaviti hrvatskom kartografskom drustvu.

Dobio sam pozitivan odgovor od prof. Lapainea te je predlozio par nacina
gdje i kako predstaviti OSM projekt.

Nisam mislio sam ovo napraviti, pa ako bilo tko ima zelju da skupa
napravimo neku prezentaciju otvoren sam za sve prijedloge.

Darko i ja smo imali flash-talk na DC 2009 konferenciji, a Drazen i ja u
Cakovcu na Slobodnome Festivalu, ali ne vidim zašto se ne bi bilo tko
drugi prikljucio. Javljam se da odradim uvodni dio, opcenito o OSM-u,
nacinu prikupljanja i unosa podataka, te primjere primjene OSM podatak.
Uz taj opceniti dio mozda drugi dio napraviti malo strucnije, ili samo
prosiriti uvodni dio... sve je stvar dogovora.

Koje je vase misljenje predstavljaju OSM-a hrvatskom kartografskom
drustvu?

E, da, nisam rekao koji nacini prezentacije su moguci:
- konferencija kartografa u Cakovecu (1400kn se placa po predavacu?!?)
- predavanje pred kartografskim drustvom u Zagrebu
- objava rada u KIG casopisu - http://www.kartografija.hr/kig/

--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt
http://kernelreloaded.blog385.com/