[Talk-hr] Dopisi firmama za slobodno koristenje njihovih podataka

Marko Dimjasevic marko at dimjasevic.net
Čet Ruj 24 15:38:15 BST 2009

On Četvrtak, 24. Rujan 2009. 15:30:59 hbogner wrote:
> OK, jel netko pisao kakav dopis u tom smislu?

U ožujku ove godine slao sam dopis u Gradsko poglavarstvo Križevaca s namjerom da od njih nažicam GPS kojim bih se koristio u izradi OSM-a za Križevce i užu okolicu. U attachu je dopis s kojim sam išao (samo sam za ovu priliku iz dopisa izbacio neke osobne stvari). Iako nije za istu namjenu, nadam se da može poslužiti pa se slobodno koristi u izradi dopisa koji predlažeš. I da, prijedlog je prihvaćen, tj. odobren je "projekt", no zbog silne birokracije koju su pokušali nametnuti i pripisivanja zasluga samima sebi u provedbi tog projekta, odustao sam i jednostavno posudio GPS od susjeda.

Poz,
Dim
http://identi.ca/mdim