[Talk-hr] Novi renderer - http://www.mapsurfer.net/

Marjan Vrban mvrban at gmail.com
Pet Ruj 25 21:06:48 BST 2009

On Wed, 23 Sep 2009 12:08:38 +0200, Darko Boto wrote:

> Mislim da je u pitanju samo stvar stila. Na
> http://maps.cloudmade.com/# mozes pogledati OSM podatke rendane sa
> razlicitim stilovima (pogledaj pod "Change style"). Jedino sto jos
> nisam probao mapnikov BuildingSymbolizer koji isto renda pseudo 3d
> objekte pa ne mogu reci koji to bolje radi.  Znam da mapnik u
> BuildingSymbolizer ima fill-opacity parametar tako da ne vidim
> prednost Mapsurfera. Uz to ne vidim da pise da je slobodan software i
> ne znam sto bih s njim.

Ma znam za Cloudmade, jo¹ prije sam napravio sebi neki izgled klasične
autokarte... Ali mi nekako ljep¹e izgleda ovo.

Recimo OSM browser mi izgleda onako kako bi i trebala jedna auto-karta, i
daje odlične informacije o objektima (putevima, zgrdama itd...)
http://openstreetbrowser.org/?lon=16.77&lat=44.40&zoom=7#