[Talk-hr] Prilog o Openstreetmapu na HRT2 30.09.2009

Dražen Odobašić dodobasic at gmail.com
Uto Ruj 29 12:20:46 BST 2009

Samo da vam javim, Hrvoje Bogner, Robert Sedak i ja, snimili smo prilog o Openstreetmapu za emisiju e-hrvatska koji će biti prikazan sutra (30.09.09) u 17:05 na programu HRT2. Prilog bi trebao trajati oko 4 minute.

Zamolio bih sve koji su u mogućnosti da snime tu emisiju, jer ja ne mogu... :/

Razlog zašto nisam ranije javio je što nisam do ovog trenutka znao da li će se sutra taj prilog prikazati.

--
Dražen Odobašić, dipl.ing.geod.
Znanstveni novak, Katedra za geoinformatiku
e-mail: dodobas at geoinfo.geof.hr
        dodobasic at gmail.com
--
Dražen Odobašić, dipl.ing.surv.
Junior researcher, Chair of Geoinformation Science
e-mail: dodobas at geoinfo.geof.hr
        dodobasic at gmail.com