[Talk-hr] HULK iGot-U GPS-ovi?

Valent Turkovic valent.turkovic at gmail.com
Pet Tra 9 14:53:22 BST 2010

On Thu, 08 Apr 2010 22:15:10 +0200, hbogner wrote:

> Nisam organizator, samo dostavljac, sutra se 2 uredjaja vracaju u ZG pa
> ih predam Nixi.

Čuo sam se s Nixom on ide dosta rano za Našice iz Zg-a.

Pošto sam u nedjelju u Zagrebu molim te mi javi gdje se možemo naći u
poslijepodnevnim satima - oko 16h, još ne znam kada ću točno biti
slobodan pa te molim da mi se javiš na 091-3000-606 sms-om ili pozivom za
dogovor.

Valent.

--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt