[Talk-hr] oznacavanje uskih ulica

Matija Nalis mnalis-openstreetmaplist at voyager.hr
Čet Kol 19 22:59:28 BST 2010

On Thu, Aug 19, 2010 at 01:08:09PM +0000, Valent Turkovic wrote:
> Ako idete na godišnji pogledajte malo kako su označene ulice u mjestima u
> kojima boravite.
>
> Vidio sam par grešaka koje stranci prave kada označavaju neke ceste, npr.
> uske pješačke ulice koje ćete naći po skoro svim mjestima na jadranu
> svakako označavaju (footpath, residential, itd...), dok je pravilno ih
> označiti s highway=pedestrian

hmm, zar?

Meni highway=pedestrian zvuci kao sire pjesacke zone tipa trgovi i okolica
zatvoreni za promet (ako je area) ili same ulice (obicno vece/sire)
pretvorene u pjesacke zone (zatvorene za promet, sa prometnim znakom
pjesacke zone).

Male uske ulicice (za pjesake) izmedju obicno stisnute izmedju kamenih kuce
kakve su dosta po jadranu mi puno vise izgledaju kao (znacajno
rasprostranjeniji):

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:highway%3Dfootway