[Talk-hr] oznacavanje uskih ulica

Valent Turkovic valent.turkovic at gmail.com
Sub Kol 21 12:39:43 BST 2010

On Sat, 21 Aug 2010 00:24:51 +0200, Matija Nalis wrote:

> Da sumariziram slikama koje vrijede kilorijeci, highway=footway bi IMHO
> bili ovakvi pjesacki putici kojima obiluju dalmatinski gradici:
>
> http://www.putovnica.net/galerije-slika/hrvatska/dalmacija/sibenik-
slike-galerija/foto-sibenik-gradske-ulice
> http://3.bp.blogspot.com/_Z63soygUB9M/SpmmEdjyc5I/AAAAAAAAAgk/Q0gVSU-
fQpY/s400/Rome_with_no_cars_by_minotauro9.jpg
> http://www.destinacije.com/Slike/Hrvatska/GradoviiNaselja/
Ulice_Malog_Stona.JPG

> dok bi highway=pedastrian bile ovakve stvari (obicno zone i sire ulice):
>
> http://www.un.int/croatia/Ctg/data/regions/ist/rijeka/korzo.jpg
> http://www.putovnica.net/files/imagecache/velika/rijeka-korzo-3.jpg
> http://www.apartmanija.hr/slike/apartments_units/Sunny_Split_5308Split
(Peristil).jpg
> http://img1.photographersdirect.com/img/13697/wm/pd2298200.jpg
> http://putopisi.files.wordpress.com/2010/07/pusta-pjesacka-zona.jpg

U pravu si, preskocio si jako dobar primjer Dubrovnika koji vjerovatno
svatko zna.

Stradun bi bio pedestrian dok one male bočne ulice bi bile footway. No
pogledaj kartu Dubrovnika: http://osm.org/go/xfDsEY4zZ-

Sve je tagirano kao pedestrian, a također i Zadar:
http://osm.org/go/xdznW_ZS

Moj savjet, je da se sve tagira kao pedestrian dok god se default render
ne prestane crtati iscrtano footway (treba biti tanka linija).

Uživaj,
Valent.

--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt