[Talk-hr] OSM i GPP Osijek

Valent Turkovic valent.turkovic at gmail.com
Ned Vel 28 14:48:56 GMT 2010

On Sat, 27 Feb 2010 11:59:13 +0100, Dražen Odobašić wrote:

> To jesu OSM podaci, ali imaju neki svoj renderer...
>
> Nisam nigdje uspio pronaći više informacija o samoj aplikaciji, a tako
> niti o tome da li koriste OSM podatke.

Koriste OSM podatke, znamo prepoznati svojih ruku djelo ;)

A za attribution sam ih uputio na ovaj link:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/
Legal_FAQ#I_would_like_to_use_OpenStreetMap_maps._How_should_I_credit_you.3F

A dobit ćemo od njih i popis svih autobusnih i tramvajskih stanica u kml
datoteci. Trenutno nemamo unešene sve stanice za Osijek, skoro sve ali
neke ipak fale.

--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt
blog: http://kernelreloaded.blog385.com