[Talk-hr] osm-extract skripta

hbogner hbogner at gmail.com
Pon Sij 4 22:01:14 GMT 2010

Valent Turkovic wrote:

> Ovo je poznatno, razlog sto nemaju pravi history me ponukalo da sam
> napravim kada vec ne postoji nigdje.

> Mozes li mi dati neki upload account da uploadam sto sam do sada obradio?

> Ne ide to bas tako brzo kao sto mislis, obrada jednog planet filea traje
> 24-48h ovisi o velicini planet datoteke (4-8GB) i brzine racunala na
> kojem radis.

Ide ide, provjerio sam vec, na Pentium4 at 2.4 mi treba samo nekoliko
minuta za hourly update

Primjeti da govorim o update-u a ne o extractu.

Za extract iz europe.osm(oko 2.5GB) mi na takvom stoju treba 2 sata ali
sa jednostavnijim poligonom, sto je poligon kompliciraniji to duze traje.

osmosis i osc cine cuda.

Ne, nemogu ti dati account, ali ti mogu sloziti php skriptu za upload.