[Talk-hr] Transformacija OSM podataka u HDKS

Zoran Jankovic zoran.jankovic at zisis.hr
Sub Sij 9 18:33:48 GMT 2010

Pozdrav svima,

Eto, znam da je ovo malo offtopic za OSM mailing listu, ali ima veze s OSM
podacima...

Dakle, koristim QGIS, nisam novi u GIS-u, niti geodeziji, dipl. inž. s10
godina radnog iskustva, etc, etc...

QGIS ima zgodan plugin za skidanje OSM podataka uživo, što sam ja htio
iskoristiti za preklapanje s nekim katastarskim podacima, između ostalog. U
najnovijim verzijama, a upravo treba izaći 1.4.0, od moje malenkosti
djelomično prevedena na hrvatski ;-)) podržava i tzv. on the fly
reprojiciranje, odnosno može prikazivati u istom prostoru podatke iz
različitih  CRS-ova, dokle god su ti CRS-ovi ispravno definirani. Za to se
naslanja na PROJ4.
Usprkos svemu nisam uspio dobiti odgovarajući preklop katastra (GK
projekcija,6 zona, službeni DGU parametri za županiju) i OSM podataka
(WGS84). razlika je oko 120 metara prema jugu, u najboljem slučaju.
Jedino što mi pada na pamet da "towgs84"parametriu PROJ4 stringu imaju neki
drugi redoslijed od (dx, dy, dz, rx, ry, rz, s), ali nisam uspio iskopati
dokumentaciju koja bi to specificirala...
Radim li samo s podacima u WGS84, pa i s onima koje sam prikupio na terenu
(imam GPS koji omogućava odabir kood. sustava za export) preklop odgovara,
unutar točnosti navigacijskih GPS-a.
Uređaj s kojim snimam također treba "ručno" podesiti kako bi preračunavao
koordinate u lokalnu projekciju, koristim iste parametre kao i u QGIS-ui
takvih sam uređaja podesio već desetke - svi snimaju bez problema...

Ima li netko iskustva sa sličnim stvarima?
(Pokušao sam već i s promjenom predznaka parametara :-))

---
Zoran Jankovic
ZIS-Izrada softvera i savjetovanje / ZIS - Software Development and
Consulting

http://www.zisis.hr

M: 00 385 98 682 902
T:  00 385 44 683 374