[Talk-hr] osm-extract skripta

hbogner hbogner at gmail.com
Pon Sij 11 22:18:35 GMT 2010

Valent Turkovic wrote:

> Mozes li uploadati poly koji valja? Pokrenuo bih to i na svom serveru, pa
> možemo podijeliti posao da prije budemo gotovi.

Dok ne sredim konacni poly za izvlacenje hrvatske slozio sam poly za
hrvatsku + 50km tako da se unutra sigurno nalaze svi podatci za RH. poly
i trenutno izvuceni i uploadani fajlovi se nalaze na:
http://student.geof.hr/osm/

Zasto to radim na ovaj nacin, jer jednom kad izvucem iz planeta ove
podatke kasnije lakse obradim croatia50km koji ima 30-40 mega nego
planet koji ima 5-7 giga, a u medjuvremenu drugi ljudi mogu koristiti te
podatke