[Talk-hr] Nabavka uređaja za OSM

Marko Dimjasevic marko at dimjasevic.net
Čet Sij 14 14:44:30 GMT 2010

On Srijeda, 13. Siječanj 2010. 20:30:29 Valent Turkovic wrote:
> Jesi li odlučio koji GPS kupiti? Koja dva-tri si uspoređivao i koji si na
> kraju i zašto odabrao?

Prvo sam razmatrao Garminovu seriju Nüvi, no čini mi se da nisu praktični osim za automobilsku vožnju pa sam od toga odustao.

Onda mi je hbogner na IRC-u (#osm-hr) preporučio Garmin GPSMap 60CSx, a netko drugi Garmin eTrex Legend HCx. Za 60CSx sam u nekom reviewu pročitao da je poprilično loš za nagivaciju pa sam od njega odustao, iako je vjerojatno najbolji što se tiče lovljenja signala u klasi uređaja "za obične ljude".

Konačna odluka nije na meni, već na Zajednici tehničke kulture Križevci koja nabavlja taj uređaj. Ja sam im samo predložio par, naveo mane i prednosti i rekao da mi se ovaj eTrex čini boljim. Javim ishod.

--
Poz,
Dim