[Talk-hr] Pomoc Haitiju

Valent Turkovic valent.turkovic at gmail.com
Pon Sij 18 12:30:31 GMT 2010

On Sun, 17 Jan 2010 00:09:20 +0000, Valent Turkovic wrote:

> Saznao sam neke konrektne informacije, treba pomoc oko kartiranja grada
> Jacmel-a južno od Port-au-Prince-a. Kao WMS layer se koristi
> http://maps.nypl.org/tilecache/1/dg_crisis a obavezno treba staviti tag
> "source=digitalglobe"

Jucer dok sam bio na OSM Haiti IRC-u zakljucili smo da WMS layer nije
dobro podesen, no svejedno ima hrpe stvari koje se mogu napraviti.

Samo odite na IRC i pitajte gdje mozete pomoci i na cemu treba raditi.

Jucer su zamolili da se pregledaju svi prijelazi rijeka preko državnih
(primary i secundary) cesta, tako sam našao više neoznačenih mostova i
označio ih.

Ako bilo tko ima kakvih pitanja slobodno ih postavite tu na mailig listi
ili na IRC-u.

Valent.

--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt