[Talk-hr] Plan Grada Sinja

Habijan Joža jhabijan at gmail.com
Sub Srp 31 07:34:34 BST 2010

On 29.07.2010 09:00, Valent Turkovic wrote:

> Samo nađi nekoga s laserskim printerom, otprintajte na naljepnicu OSM
> atribuciju, izrežeš i naljepiš. Gotovo za 10 minuta.

Da,zaboravio sam na to:-(...
Da bi se to ispravilo postavio sam pitanje na kanalu #osm-hr kako bi
trebao glasiti tekst.Obzirom na tekst na stranici
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Legal_FAQ#I_would_like_to_use_OpenStreetMap_maps._How_should_I_credit_you.3F
dodobas je predlozio sljedece:
"Podaci karte su vlasništvo Openstreetmap projekta i njegovih korisnika
dostupni pod Creative Commons BY-SA licencom" te staviti i logo OSM.
Molim i ostale da se ukljuce sa prijedlozima da bih mogao to u
ponedeljak ispraviti.
Hvala na pomoći.