[Talk-hr] Dobivanje grafa iz OpenStreetMap-a

Marko Filipin filipin.marko at gmail.com
Uto Svibanj 11 13:10:55 BST 2010

Pozdrav svima,

Za diplomski ispit potreban mi je što veći graf sa težinama.
Cilj mi je napraviti nekakvu hijerarhiju na svim dostupnim cestama kako bi
ubrzao potragu za najbržim putem.

Pokušavam izvući iz OpenStreetMap-a podatke oblika:
vrhovi:
1 45.799240 16.000113
2 45.798737 16.000160
3 45.798721 16.000921
4 45.798733 16.001738
.
.
.

prvo je indeks čvora, drugo i treće su koordinate, još mi je i potrebna veza
između vrhova

bridovi:
1     2   (1)
2     1   (1)
2     3   (3)
3     2   (2)
3     4   (1)

sada imam usmjereni graf. U zagradi bi bila eventualno kategorija ceste.

Prvo sam pomoću nekakve skriptice iz googlemapsa izvlačio koordinatu po
koordinatu te ih "ručno" povezivao. Napravio sam nekih 400 čvorova samo da
imam sa čime raditi.
Sve obradim u matlabu pa dobiveni najkraći put opet vratim u kml i onda ga
prikažem u bilo kojoj mapi na web-u.
Sada sam pri kraju rada pa bi bilo odlično kada bi imao što veću mapu.

Skinuo sam Java OpenStreetMap editor i downlodao dio Zagreba.
Čini mi se da tu imam sve potrebno za dobivanje gore prikazanog zapisa.
Ako netko zna kako ili samo ima ideju kako da započnem puno bi mi pomogao.

Hvala