[Talk-hr] OSM aktivnost po gradovima

hbogner hbogner at gmail.com
Pon Lis 4 16:57:45 BST 2010

On 10/04/2010 05:44 PM, Tihomir Heidelberg wrote:

> Ovo imam snimljeno GPSom, samo trebam uhvatiti vremena to ucrtati.

Ako imas gpx logove slobodno ih uploadas na osm server tako da i ostali
mogu vidjeti te logove, te crtati ako ti nemas zelje/volje/vremena crtati.
Ja sam crtao vecinu tog podrucja(Karlovac-Topusko-Sisak), a MDarko je
crtao Glinu jer smo obojica dobro upoznati s tim podrucjem. Ako imas
pitanja samo reci.

> Tko to mi ? Naime, ja planiram ove gore spomenute ceste skoro ucrtati,
> kome da se obratim da to bude ažurirano ?
> Možda početničko pitanje (šta ćeš, takav sam)... no, da li ono što
> ucrtam prolazi nekakav review i odobrenje ?
> naime, ono sitno što sam do sada crtao se pojavilo na karti odmah
> sljedeći dan.
> I još jedno pitanje, s čime vi što više crtate uopće crtate, sa onom
> flash web aplikacijom ili ?
>
> Pozdrav,
> Tihomir

Mi kao svi mi koji crtamo, a ubuduce ces i ti biti medju tim "mi" :D
Pretpostavljam da vecina nas koristi JOSM (
http://josm.openstreetmap.de/ ) za crtanje, bar vecina s kojom cesto
komuniciram :D

Dakle kako ide postupak, po gpx logu koji ucitam u JOSM ili skinem sa
OSM servera kao "raw data" cratm neku cestu kojom sam prosao ja ili
netko drugi. nacrtam ju, oznacim, dodam joj ref, kreiram relaciju i sve
to uploadam.

U roku od nekoliko minuta do nekoliko dana, ovisno o OSM-u ta promjena
ce biti ucrtana na karti, bez potrebe za ikakvim odobrenjem.

Ako pak netko vidi da si nesto zeznuo i siguran je da si zeznuo sam
ispravi tvoju gresku ili ukloni citavu tvoju promjenu ako je toga jako
puno zeznuto.

Dakle nacrtas i posaljes i to je to

Ako imas jos pitanj na http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Croatia imas
link na webchat http://webchat.freenode.net/?channels=osm-hr di uzivo
mozes pitati nekog od nas kaj te muci, naravno ako smo u tom trenutku uz
komp, a ako nismo, pricekaj malo netko ce kad tad odgovoriti :D

samo naprijed s crtanjem.

ps. od kud si?