[Talk-hr] source = TOPO 25 VGI BEOGRAD

Valent Turkovic valent.turkovic at gmail.com
Čet Lis 7 12:08:45 BST 2010

On Sat, 25 Sep 2010 15:05:09 +0200, hbogner wrote:

> Korespodencija sa korisnikom srpskicrv, SilverSpace mi je ukazao na
> njega:

Matija ti si više upućen u temu pa ovo je pitanje više za tebe. Gledam
odgovore ma legal mailing list i čudno mi je kako neki govore da to nije
problem za koristiti, čak iskusni članovi. Dakle kako na kraju stojimo s
time?

Da li je srpskicrv u pravu i može li koristiti karte za unos podataka za
sve osim za Srbiju?

--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt
blog: http://kernelreloaded.blog385.com